CLICKBAIT El Col.legi de Periodistes, el Consell de la Informació de Catalunya i onze universitats denuncien el ‘clickbait’ com una amenaça pel periodisme

En defensa dels valors ètics del periodisme

Calella Comunicació i la revista de la FAVB, nous mitjans adherits

Dos nous mitjans de comunicació més han apostat per l’autoregulació periodística a Catalunya i han signat el seu compromís per vetllar pel compliment del Codi Deontològic de la professió a través del Consell de la Informació de Catalunya

Per una banda, s’ha adherit Calella Comunicació, un mitjà local del Maresme que neix amb la finalitat de ser una finestra oberta per totes aquelles persones que tenen alguna cosa a dir, una finestra que totes i tots poden utilitzar per explicar qualsevol tema relacionat amb la ciutat de Calella. Vol donar veu a les associacions, als veïns, als ciutadans i a tots els partits polítics que s’acostin al mitjà.

També La Veu del Carrer (coneguda popularment com Carrer) ha signat el protocol per formar part del CIC. Es tracta d’una publicació bimestral d’àmbit ciutadà però feta des dels barris. Va néixer l’octubre de 1991 com a substitut del butlletí associatiu intern FAVB informa, de la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona i amb pretensions d’anar més enllà de les revistes veïnals, per esdevenir una publicació de ciutat.

 

Donem la benvinguda a aquests dos mitjans de comunicació i agraïm l’esforç i implicació de tots els  que s’han adherit durant aquest any tot i les circumstàncies en les que ens trobem i en general als mitjans adherits al CIC que es comprometen un any més a tenir un periodisme de qualitat, al servei de la societat.

Continuem treballant pel compliment del Codi Deontològic de la professió periodística  i per la ètica periodística a Catalunya

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *